نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم |09127384085-02536645610

  • 0

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم

در این مجموعه تعمیر انواع تلویزیون ایکس ویژن و تمامی مدل‌ها انجام می‌شود. در کل این گروه با استفاده کردن از قطعات اورجینال و باکیفیت تمامی تعمیرات را انجام می‌دهند. شما می‌توانید برای دریافت خدمات نصب و تعمیر انواع تلویزیون ایکس ویژن درخواست خود را از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های تلویزیون خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم کمک بگیرید.

تعمیرات ال ای دی ایکس ویژن در کیوانفر قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم

 

متداول‌ترین مشکلات برقی تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

ممکن است تلویزیون‌های ایکس ویژن مانند دیگر تلویزیون‌ها با برخی مشکلات برقی روبه‌رو شوند. در ادامه این مطلب به برخی از متداول‌ترین مشکلات برقی تلویزیون ایکس ویژن اشاره خواهیم کرد:

1-قطعی برق

ممکن است این مشکل به دلیل ایجاد قطعی در تغذیه برق تلویزیون ایکس ویژن باشد. همین‌طور نقص در سیم پیچش برق، یا تقی در سیم برق در پریز برق به وجود آمده باشد. در چنین شرایطی باید اول بررسی شود که تمامی کابل‌های برق به‌درستی متصل شده باشند. هنگامی‌که مشکل رفع نشد، باید از تکنسین برق که متخصص این کار است مراجعه کنید. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های تلویزیون خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم کمک بگیرید.

2-پرتابل بودن تصویر

هنگامی‌که تصویر تلویزیون ایکس ویژن پرتابل باشد، ممکن است دلیل آن این باشد که تصویر به‌درستی تنظیم‌نشده است. در این حالت باید تنظیمات تصویر را چک کرده و بهترین حالت را برای تلویزیون ایکس ویژن انتخاب کنید. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های تلویزیون خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم کمک بگیرید.

3-روشن نشدن تلویزیون

 درصورتی‌که تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی‌شود. در این شرایط می‌توانید اول بررسی کنید که تمامی کابل‌های برق به‌درستی متصل شده باشد و سیم پیچش برق سالم بوده است. هنگامی‌که این مشکل حل نشد، در این مواقع باید به یک تکنسین برق متخصص این کار مراجعه داشته باشید. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های تلویزیون خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم کمک بگیرید.

4-صدای خراب

 هنگامی‌که صدای تلویزیون ایکس ویژن به‌صورت خراب پخش می‌شود. در این حالت ممکن است به علت وجود مشکل در بلندگوها پدیدار شده باشد. با بروز این مشکل باید تنظیمات صدا را بررسی کنید. هنگامی مه لازم باشد از یک تکنسین برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن درخواست نمایید. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های تلویزیون خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم کمک بگیرید.

 

 تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ایکس ویژن در چیست؟

این مشکل دلایل مختلفی خواهد داشت. منتها رایج‌ترین علت به وجود آمدن این حادثه ارتباط داشته به خرابی در مین برد یا همان برد اصلی. همین‌طور در مواردی مشکل پیدا کردن در کارکرد قطعه پاور سبب بروز این مشکل خواهد شد. برای حل کردن این مشکل می‌توانید با ما تماس بگیرید. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های تلویزیون خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم کمک بگیرید.

 

علت پرش تصویر در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

باید اشاره داشت به علت دقیق پرش تلویزیون که نیاز به بررسی داشته است. هنگامی‌که لوازم اتصال داده‌شده در تلویزیون ایکس ویژن دچار مشکل نباشند. همچنین سیم‌های رابط بین تلویزیون ایکس ویژن سالم باشند. ممکن است مشکل در پنل تلویزیون ایکس ویژن و اتصالات داخلی آن به وجود آمده باشد. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های تلویزیون خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم کمک بگیرید.

 

غلت تلویزیون ایکس ویژن به چه روشی تعمیر می‌شود.

می‌توان گفت که پنل تلویزیون با استفاده کردن از فلت ها تصویر را منتقل می‌کند. شایان‌ذکر است که این نوارهای ریز که در اطراف پنل تلویزیون پخش بوده است. فلت ها در اثر گرد خاک و یا ورود مایعات دچار نقص خواهند شد. باید توجه داشته باشید که فلت ها قابل تعمیر نخواهند بود. در بیشتر مواقع نیاز به تعویض داشته‌اند. تعداد فلت ها بستگی به نوع تلویزیون متغیر بوده است. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های تلویزیون خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم کمک بگیرید.

تعمیرات ال ای دی ایکس ویژن در کیوانفر قم

 

بک لایت تلویزیون ایکس ویژن به چه روشی تعمیر می‌شود؟

لازم به ذکر است که بک لایت ها نوارهای ال ای دی هستند که در پشت پنل قرارگرفته‌اند. در کل عمر مفید آن‌ها (۶۰۰۰) ساعت و یا سه تا پنج سال خواهد بود. به‌مرورزمان بک لایت ها سوخته و از بین خواهند رفت. البته با تعویض کردن تلویزیون ایکس ویژن شما بین سه تا پنج سال دیگر کار خواهد کرد. در تلویزیون‌های ال سی دی از مهتابی به‌جای ال ای دی استفاده می‌شود.

تعمیرات ال سی دی ایکس ویژن در کیوانفر قم

 

کد خطاهای تلویزیون ایکس ویژن

ممکن است تلویزیون‌های ایکس ویژن مانند دیگر تلویزیون‌ها در زمان استفاده با مشکلات و خطاهای گوناگونی روبه‌رو شوند. ما در ادامه این مطلب به برخی از کد خطاهای تلویزیون ایکس ویژن اشاره‌کرده‌ایم.

1-خطای HDMI:

هنگامی این خطا رخ می‌دهد که تلویزیون ایکس ویژن نتواند ارتباط با دستگاه HDMI را برقرار کند. در این‌چنین شرایطی می‌توانید کابل HDMI را چک کنید و مطمئن شوید که به‌درستی اتصال برقرارشده است.

2-خطای نمایشگر:

هنگامی‌که تلویزیون ایکس ویژن با خطای نمایشگر مواجه شده باشد. در این شرایط باید تلویزیون ایکس ویژن را بازنشانی کنید. برای انجام دادن این کار از منوی تنظیمات تلویزیون ایکس ویژن استفاده کنید و گزینه بازنشانی را انتخاب کنید و کلیک کنید.

3-خطای صدا:

هنگامی‌که تلویزیون ایکس ویژن صدایی نداشته باشد یا صدای آن باکیفیت پایینی پخش شود. در این شرایط می‌توانید در مرحله اول تنظیمات صدا را بررسی کنید. هنگامی‌که لازم باشد از یک تکنسین متخصص برای بررسی و حل این مشکل استفاده کنید.

4-خطای اتصال به اینترنت:

هنگامی‌که تلویزیون ایکس ویژن نتواند به اینترنت اتصال پیدا کند. در این شرایط می‌توانید اتصال اینترنت خود را چک کنید. هنگامی‌که لازم باشد از یک تکنسین متخصص برای بررسی و حل کردن مشکل استفاده کنید.

5-خطای سیستم‌عامل:

هنگامی‌که تلویزیون ایکس ویژن با خطای سیستم‌عامل روبه‌رو شد. در این شرایط می‌توانید در مرحله اول تلویزیون را خاموش‌کنید و بعد مشکل را بررسی و حل کنید.

شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های تلویزیون خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کیوانفر قم کمک بگیرید.

مشاوره و تماس با ما

 


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها