نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم |09193056404-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم |09193056404-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم

این مجموعه عیب‌یابی و تعمیر قطعات را توسط تکنسین باتجربه و آشنا با آخرین فنّاوری انجام می‌شود. باید اشاره داشت که خدمات تعمیر و عیب‌یابی در نمایندگی پردیسان قم متناسب با برند تلویزیون مشکل را حل می‌کنند. مهم‌ترین مرحله در تعمیر یک تلویزیون، عیب‌یابی درست آن خواهد بودهنگامی‌که تعمیرکار به برند ایکس ویژن، انواع مدل‌ها، طریقه باز و بسته کردن تلویزیون و تعمیر قطعات آن تجربه و مهارت کافی نداشته باشد. در این شرایط نه‌تنها مشکل تلویزیون را رفع نمی‌کند. حتی ممکن است به قسمت‌های دیگر تلویزیون نیز آسیب‌‌‌های جبران‌ناپذیری وارد کند. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام نقص‌ها و ایرادت دستگاه خود می‌توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم

تلویزیون ایکس ویژن و مزایای تعمیرات در پردیسان قم

 

اولین مزایا: استفاده کردن از تجهیزات، قطعات و همین‌طور ابزار استاندارد و باکیفیت در این مجموعه.

دومین مزایا: آشنایی با آخرین فنّاوری تولید تلویزیون‌های ایکس ویژن در این مجموعه.

سومین مزایا: پشتیبانی بیست‌وچهارساعته و هفت روز هفته از مشتریان در این مجموعه.

چهارمین مزایا: ارائه ضمانت‌نامه کتبی به مشتری در این مجموعه.

پنجمین مزایا: تسلط و مهارت داشتن کارشناس در تعمیر تخصصی تلویزیون ایکس ویژن در این مجموعه.

ششمین مزایا: حضور سریع و به‌موقع کارشناس به محل در این مجموعه.

هفتمین مزایا: مهارت، تجربه و دقت بالا در تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در این مجموعه.

هشتمین مزایا: ارائه مشاوره تلفنی به مشتریان در این مجموعه.

نهمین مزایا: قیمت‌گذاری منصفانه و کاملاً رقابتی در این مجموعه.

دهمین مزایا: در اولویت بودن تعمیر قطعه نسبت به تعویض آن در این مجموعه.

کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام نقص‌ها و ایرادت دستگاه خود می‌توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم تماس بگیرید.

 

انواع خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

می‌توان گفت که یک تلویزیون از قطعات بسیاری تشکیل‌شده است. در کل هر یک از آن‌ها وظایف مشخصی را بر عهده داشته‌اند. قطعات تلویزیون نیازمند دانش و مهارت بالا برای تعمیر خواهد داشت. این تعمیرات تنها توسط یک تعمیرکار ماهر و آشنا با تلویزیون‌های ایکس ویژن امکان‌پذیر خواهد بود.

تعمیرات ال ای دی ایکس ویژن در پردیسان قم

پنل تلویزیون ایکس ویژن و تعمیر آن

پنل تلویزیون ایکس ویژن بسیار حساس و آسیب‌پذیر بوده است. با ضربه زدن، آب‌خوردگی و هرگونه آسیب دیگر به این قطعه آسیب وارد می‌شود. باید در نظر داشته باشید که با این مشکلات در کیفیت تصاویر تلویزیون ایکس ویژن اثر مستقیم خواهد داشت. ممکن است به دلیل حساسیت بالا در حین باز و بسته کردن تلویزیون ایکس ویژن به این قطعه آسیب ‌وارد شود. در این شرایط تلویزیون به‌کل غیرقابل استفاده می‌شود. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام نقص‌ها و ایرادت دستگاه خود می‌توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم تماس بگیرید.

برد مین تلویزیون ایکس ویژن

اصلی‌ترین قطعه در تلویزیون را می‌توان برد مین نامید. بروز مشکل در آن کارکرد کلی تلویزیون را دچار مشکل خواهد کرد. در کل برد مین سیگنال‌های صوتی و ویدئویی را دریافت خواهد کرد .همین‌طور سیگنال‌های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل می‌کندلازم به ذکر است که تمامی ورودی و خروجی‌های تلویزیون ایکس ویژن مانند HDMI، RAM، USB بر روی برد قرارگرفته است. برای تعمیر این قطعه به دلیل اهمیت بالای که دارد به مهارت و تجربه بالای تعمیرکار نیاز داشته است. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام نقص‌ها و ایرادت دستگاه خود می‌توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم تماس بگیرید.

خرابی برد مین تلویزیون ایکس ویژن

ممکن است که اتصال کابل‌های نامرغوب مانند کابل HDMI به تلویزیون نصب باشد.

ممکن است ضربه شدید به تلویزیون واردشده باشد.

ممکن است استفاده از فلش مموری ویروسی باشد.

ممکن است نوسانات برق سبب این مشکل شده باشد.

بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

بک لایت قطعه‌ای است که با قرارگرفته بر روی پنل تلویزیون نصب‌شده است. با روشن کردن بک لایت ها موجب دیده‌ شدن تصاویر صفحه‌نمایش خواهد شد. نقص در این قسمت سبب کم‌نور شدن صفحه تلویزیون ایکس ویژن و وجود لکه‌های سیاه و تاریکی کامل صفحه خواهد شد. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام نقص‌ها و ایرادت دستگاه خود می‌توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم تماس بگیرید.

 

نقص دربرد پاور تلویزیون ایکس ویژن

اولین نقص: فرسوده‌شدن خازن‌های برد پاور در تلویزیون ایکس ویژن.

دومین نقص: نوسانات برق سبب بروز این مشکل شده باشد.

سومین نقص: بروز مشکل در آی سی و ترانزیستورهای برد در تلویزیون ایکس ویژن خواهد بود.

کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام نقص‌ها و ایرادت دستگاه خود می‌توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم تماس بگیرید.

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم

نقص دربرد اینورتر تلویزیون ایکس ویژن

ممکن است نوسانات برق باعث بروز این مشکل شده باشد.

ممکن است فرسودگی و طول عمر قطعات برد در تلویزیون ایکس ویژن سبب این ایراد شده باشد.

کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام نقص‌ها و ایرادت دستگاه خود می‌توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم تماس بگیرید.

 

روشن و خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن

هنگامی‌که تلویزیون ایکس ویژن به‌طور مرتب روشن و خاموش می‌شود. در این حالت برای عیب‌یابی و تعمیرات آن از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید. بعد از روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن، لوگو ایکس ویژن را مشاهده می‌کنید اما بعدازآن تلویزیون خاموش می‌شود در چنین مواقعی باید مشکل را در قطعه مین برد چک شود. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام نقص‌ها و ایرادت دستگاه خود می‌توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم تماس بگیرید.

تعمیرات ال سی دی ایکس ویژن در پردیسان قم

 

به‌هم‌ریختگی رنگ در تلویزیون ایکس ویژن

درصورتی‌که رنگ‌های صفحه‌نمایش تلویزیون شما به‌هم‌ریخته شده باشد. در این شرایط علت اصلی این اتفاق به ضربه پنل و همچنین شکستن پیکسل‌های صفحه‌نمایش پنل ارتباط خواهد داشت. جهت برطرف کردن ایراد فقط باید پنل را تعویض کنید.

می‌توان به مورد دیگری اشاره داشت که در این اتفاق نقش مهمی داشته است. آن مربوط به برد اصلی و برد تیکان خواهد شد. ممکن است رابط بین بردها و برد تیکان به پنل سوخته یا آسیب‌دیده است. در چنین شرایطی نیز تنها با تعویض این قطعات می‌توانید مشکل را حل کنید. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام نقص‌ها و ایرادت دستگاه خود می‌توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در پردیسان قم تماس بگیرید.

 

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها