نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم |09193056404-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم |09193056404-02536645610

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم

این مجموعه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن را بر عهده داشته است. هنگامی که تلویزیون شما هر مشکلی که داشته باشد، کارشناس متخصص ما آن را برطرف خواهد کرد. این مجموعه علاوه در تعمیرات، سرویس تلویزیون را انجام می‌دهند. سرویس تلویزیون به‌صورت دوره‌ای و بر اساس میزان استفاده شما از تلویزیون، بررسی خواهد شد. برای سرویس قسمت‌های گوناگون تلویزیون چک خواهد شد و قبل از خرابی قطعه تمام مشکلات تلویزیون رفع خواهند شد. برای برطرف کردن کلیه ایرادات و نقص‌های دستگاه خود شما می‌توانید با مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم

رایج‌ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

اولین مورد: لرزش تصویر در تلویزیون ایکس ویژن.

دومین مورد: کم شدن نور تصویر در تلویزیون ایکس ویژن.

سومین مورد: وجود خطوط رنگی روی تصویر در تلویزیون ایکس ویژن.

چهارمین مورد: نبودن صدا در صورت روشن شدن در تلویزیون ایکس ویژن.

پنجمین مورد: چشمک زدن چراغ پاور به حالت سبز و آبی در تلویزیون ایکس ویژن.

ششمین مورد: نبودن تصویر در هنگام روشن شدن در تلویزیون ایکس ویژن.

هفتمین مورد: وجود خطوط افقی و عمودی روی صفحه در تلویزیون ایکس ویژن.

برای برطرف کردن کلیه ایرادات و نقص‌های دستگاه خود شما می‌توانید با مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم تماس بگیرید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم

 علت اینکه سرویس و تعمیر تلویزیون را نمایندگی تعمیر در صفاییه قم بسپارم چیست؟

از امتیازهای سرویس تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم می‌توان اشاره داشت به:

اولین امتیاز: گارانتی خدمات تلویزیون ایکس ویژن.

دومین امتیاز: استفاده از قطعات اصل و باکیفیت در تلویزیون ایکس ویژن.

سومین امتیاز: دارا بودن متخصصین دوره‌دیده و ماهر در این مجموعه.

چهارمین امتیاز: پشتیبانی، از زمان درخواست سرویس تا پایان کار در این مجموعه.

پنجمین امتیاز: پرداخت نکردن هزینه رفت‌وآمد از سمت مشتری در این مجموعه خواهد بود.

برای برطرف کردن کلیه ایرادات و نقص‌های دستگاه خود شما می‌توانید با مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم تماس بگیرید.

 علت پرش تصویر در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

باید توجه داشته باشید که علت دقیق پرش تلویزیون نیاز به بررسی خواهد داشت. در مرحله اول اگر لوازم اتصال داده‌شده به تلویزیون دچار ایرادی نباشند. همچنین سیم‌های رابط بین آن‌ها سالم بوده. در این حالت مشکل در پنل تلویزیون و اتصالات داخلی آن خواهد بود. برای برطرف کردن کلیه ایرادات و نقص‌های دستگاه خود شما می‌توانید با مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم تماس بگیرید.

 علت خرابی فلت در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

لازم به ذکر است که پنل تلویزیون با استفاده کردن از فلت ها تصویر را انتقال خواهد داد. می‌توان گفت که این نوارهای ریز که در اطراف پنل تلویزیون پخش هستند، با ورود گرد خاک و یا در اثر مایعات دچار نقص شده‌اند. باید توجه داشته باشید که فلت ها قابل تعمیر نخواهند بود و باید تعویض شوند. تعداد فلت ها بستگی به نوع تلویزیون متغیر خواهد بود. برای برطرف کردن کلیه ایرادات و نقص‌های دستگاه خود شما می‌توانید با مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم تماس بگیرید.

 علت ایراد پیدا کردن صدای در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

می‌توان گفت که به‌مرورزمان به اثر ورود گردوخاک به بلندگوهای تلویزیون صدای دستگاه دچار نقص خواهد شد. جهت تعمیر کردن آن لازم است بلندگوها را تعویض شودبرای برطرف کردن کلیه ایرادات و نقص‌های دستگاه خود شما می‌توانید با مجموعه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم تماس بگیرید.

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم

 

علت خرابی مقاومت در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

در تلویزیون ایکس ویژن مقاومت‌ها بیشتر در برد پاور تلویزیون خواهد بود. برد پاور وظیفه کنترل جریان برق را به عهده داشته است. منتها در اثر نوسانات برقی دچار آسیب‌دیدگی خواهد شد. هنگامی‌که تلویزیون روشن نمی‌شود و یا پاور شما تق‌تق می‌کند مقاومت‌های آن دچار ایرادشده است. برای برطرف کردن کلیه ایرادات و نقص‌های دستگاه خود شما می‌توانید با مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم تماس بگیرید.

 

علت خرابی بک لایت در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

لازم به ذکر است که بک لایت ها نوارهای ال ای دی هستند که در پشت پنل قرارگرفته‌اند. می‌توان اشاره داشت به عمر مفید آن‌ها شش هزار ساعت و یا سه تا پنج سال خواهد بود. در مرور زمان بک لایت ها سوخته و از بین خواهند رفت. توجه داشته باشید که در تلویزیون‌های ال سی دی از مهتابی به‌جای ال ای دی استفاده‌شده است. برای برطرف کردن کلیه ایرادات و نقص‌های دستگاه خود شما می‌توانید با مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم تماس بگیرید.

 علت خرابی پاور در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

لازم به ذکر است که پاور تلویزیون وظیفه انتقال جریان برق را به بقیه اجزای تلویزیون را بر عهده داشته است. منتها به علت نوسانات برق دچار آسیب‌دیدگی خواهد شد. هنگامی‌که تلویزیون شما روشن نشد در این حالت نیاز به تعمیر پاور داشته است.

علت آب‌خوردگی در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

می‌توان گفت که به علت بی‌دقتی با اسپری کردن مواد شوینده دچار مشکلاتی خواهد شد. این مشکلات در بیشتر تلویزیون‌ها باعث به وجود آمدن خط‌های عمودی خواهد شد. در اصطلاح به این نوع ایرادات آب خوردگی تلویزیون گفته می‌شود. در این شرایط مجبور به تعویض فلت های تلویزیون خواهید شد. این مجموعه با داشتن تجهیزات به‌روز و پیشرفته در کارگاه خود هر نوع خرابی را تعمیر خواهد کرد. برای برطرف کردن کلیه ایرادات و نقص‌های دستگاه خود شما می‌توانید با مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم تماس بگیرید.

 تعمیرات ال ای دی ایکس ویژن در صفاییه قم

 علت اینکه تلویزیون ایکس ویژن دیر روشن می‌شود چیست؟

در بعضی از مواقع شما یا فشردن دکمه پاور مشاهده می‌کنید که تلویزیون به‌کندی و با تأخیر روشن می‌شود. در این حالت این مشکل به دلیل نقص فنی در قطعه پاور تلویزیون به وجود آمده است. اصلاً جای نگرانی نیست این کار را به دست متخصصین ماهر این مجموعه بسپارید. برای برطرف کردن کلیه ایرادات و نقص‌های دستگاه خود شما می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

 علت اینکه تلویزیون ایکس ویژن ناگهان خاموش می‌شود چیست؟

این مشکل علت‌های متفاوتی به همراه خواهد داشت. منتها متداول‌ترین علت رخ دادن این مشکل مربوط به نقص در مین برد همان برد اصلی خواهد بود. در بعضی از موارد نقص در کارکرد قطعه پاور سبب بروز این مشکل خواهد شد. برای برطرف کردن کلیه ایرادات و نقص‌های دستگاه خود شما می‌توانید با مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در صفاییه قم تماس بگیرید.

 

 

تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها