نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم |09193056404-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم |09193056404-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم

درصورتی‌که تلویزیون ایکس ویژن شما دچار نقص و ایراداتی شده باشد. این مجموعه می‌تواند تمام ایرادات و نقص‌های تلویزیون ایکس ویژن را برطرف کنند. ارائه خدمات سرویس و تلاش این گروه بر این است که به جهت کم شدن هزینه‌های تعمیر، به‌جای تعویض قطعات آن‌ها را تعمیر کنند. با کمک کارشناسان باتجربه و کیفیت خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ایرادت دستگاه را رفع خواهند کرد.. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های دستگاه خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم کمک بخواهید.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم

مشکلات متداول در تلویزیون ایکس ویژن

اولین مشکل: تلویزیون تصویر ندارد و چراغ آبی چشمک میزند. در این شرایط تلویزیون شما خراب بوده است و نیاز به تعویض برد خواهد داشت.   

دومین مورد: هنگامی‌که تلویزیون صدا دارد منتها تصویر نداشته باشد. در این شرایط بک لایت تلویزیون شما خراب‌شده است. تلویزیون ایکس ویژن نیاز به تعویض بک لایت خواهد داشت. توصیه مجموعه ما تعویض کامل آن بوده. به این دلیل است که بک لایت نمایشگرها عمر مفید داشته و بعد از مدتی خراب می‌شوند

سومین مورد: درصورتی‌که تلویزیون روشن‌شده و روی لوگو هنگ کرده باشد. در این شرایط مین برد دستگاه خراب بوده است. باید اشاره داشت، در بعضی مواقع قابل تعمیر خواهد بود.

شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های دستگاه خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم کمک بخواهید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم

 

تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر برد پاور

کاربران تلویزیون‌های ایکس ویژن در بعضی موارد با مجموعه ما تماس گرفته و از این مسئله شکایت دارند. علت اینکه چرا تلویزیون خودبه‌خود خاموش و روشن می‌شود و یا چرا با تأخیر روشن می‌شود چیست؟ در چنین مواقعی باید بدانید که به‌احتمال حیلی زیاد برد پاور تلویزیون شما معیوب شده و نیاز به تعمیرات تخصصی داشته است. برد پاور برق موردنیاز قطعات تلویزیون را فراهم خواهد کرد. هنگامی‌که با این مشکل روبه‌رو شدید، می‌توانید با تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه تماس بگیرید. این مجموعه با داشتن تکنسین‌های مجرب و باتجربه بعد از حاضر شدن در محل با بررسی دقیق، تعمیر برد پاور را به شما ارائه خواهند کرد. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های دستگاه خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم کمک بخواهید.

برد پاور

برند تلویزیون‌های ایکس ویژن یکی از باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌آیند. تلویزیون ایکس ویژن در سایز و مدل متنوع در بازار عرضه‌شده‌اند. این برند رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. منتها کیفیت و کارکرد بالای تلویزیون ایکس ویژن تضمینی بر خراب نشدن آن نیست. باید اشاره داشت که تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن یکی از همان مشکلات محسوب می‌شود. برد پاور در اثر نوسانات برقی پدیدار می‌شود و همین امر سبب خرابی تلویزیون خواهد شد. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های دستگاه خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم کمک بخواهید.

 تعمیرات ال سی دی ایکس ویژن در سالاریه قم

 

تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر بک لایت

هنگامی‌که لامپ‌های ال ای دی تلویزیون معیوب شده باشند. در مرحله اول باید قسمت ماژور و صفحات پولاریزه را باز و جدا شود. در مرحله بعدی باید لامپ‌های سوخته و معیوب شده را پیداکرده و لامپ سالم را جایگزین آن کنید. در بیشتر تعمیرات بک لایت تلویزیون به علت باز شدن صفحه ماژور احتمال خراب شدن پنل وجود خواهد داشت. به همین دلیل است که بیشتر تعمیرگاه‌ها از تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن صرف‌نظر خواهند کرد. در این شرایط پنل جدیدی را جایگزین پنل قبلی خواهند کرد. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های دستگاه خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم کمک بخواهید.

تلویزیون ایکس ویژن، صدا دارد تصویر ندارد

هنگامی‌که تلویزیون ایکس ویژن دچار مشکل نداشتن تصویر و داشتن صدا شده است. در این شرایط بیشتر به علت خرابی بک لایت این ایراد رخ‌داده است. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های دستگاه خود از مجموعه ما کمک بخواهید.

 

تلویزیون ایکس ویژن، آب‌خوردگی

با اسپری کردن مواد شوینده و بی‌دقتی کردن مصرف‌کنندگان تلویزیون دچار مشکلاتی خواهد شد. با این کار بیشتر تلویزیون‌ها دچار خط‌های عمودی خواهند شد. در اصطلاح به این نوع مشکل آب خوردگی تلویزیون گفته می‌شود. با بروز این مشکل در تلویزیون تکنسین‌ها مجبور به تعویض کردن فلت های تلویزیون خواهند شد. این مجموعه با داشتن تجهیزات به‌روز و پیشرفته در کارگاه خود هر نوع خرابی را تعمیر خواهند کرد. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های دستگاه خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم کمک بخواهید.

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم

 تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر ایراد در صدا

در تلویزیون‌ها به‌مرورزمان به علت ورود گردوخاک به بلندگوها صدای تلویزیون ایراداتی پیدا خواهد کرد. جهت تعمیر آن فقط لازم است قاب تلویزیون را باز شود و بلندگوها را تعویض کنیدالبته توجه داشته باشید برای تعمیر تلویزیون از متخصص کمک بخواهید تا ایرادات را چندین برابر نکنید. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های دستگاه خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم کمک بخواهید.

 

تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر مقاومت

می‌توان اشاره داشت که مقاومت‌ها بیشتر دربرد پاور تلویزیون خواهد بود. برد پاور وظیفه کنترل جریان برق را به عهده داشته است منتها در اثر نوسانات برقی دچار آسیب خواهد شد. هنگامی‌که تلویزیون شما روشن نمی‌شود و یا اینکه پاور شما تق‌تق می‌کند مقاومت‌های آن دچار آسیب‌دیدگی شده است. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های دستگاه خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم کمک بخواهید.

 تعمیرات ال ای دی ایکس ویژن در سالاریه قم

تلویزیون ایکس ویژن، به‌هم‌ریختگی تصویر و پخش رنگ

هنگامی‌که هرگونه ایراد در کیفیت تصویر و رنگ‌ها مشاهده شد. جهت برطرف کردن این مشکل حتماً با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن  تماس بگیرید. این مشکلات شامل مواردی مانند:

مانند: پخش رنگ‌ها در حین پخش تصویر به‌صورت رنگین‌کمانی در تلویزیون ایکس ویژن.

مانند: نداشتن نمایش رنگ قرمز، آبی و یا سبز در تلویزیون ایکس ویژن.

مانند: ایجاد خط یا خطوط افقی و عمودی در تلویزیون ایکس ویژن.

این مشکلات گفته‌شده می‌تواند علت‌ها مختلفی داشته باشد. لازم است که بداند که مشکلات نام‌برده شده، بیشتر به علت مشکل در قطعه منبع تغذیه، برد اینورتور تلویزیون و یا مشکل در عملکرد بک لایت ها خواهد بود. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام ایرادات و نقص‌های دستگاه خود از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در سالاریه قم کمک بخواهید.

مشاوره و تماس با ما

 


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها