نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم |09127384085-02536645610

  • 0

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم

هنگامی‌که تلویزیون ایکس ویژن شما در استفاده درازمدت ایراد جزئی و کلی دیگری به آن وارد شد. در چنین شرایطی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تخصص را بر عهده این مجموعه گذاشته شود. لازم به ذکر است که بدون هیچ نگرانی و تردیدی با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و مشکل به وجود آمده را مطرح کنید. کادر مجرب در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تعمیر، ترمیم و همین‌طور تعویض قطعات همه مدل‌های تولیدشده تلویزیون ایکس ویژن را بر عهده بگیرد. این مجموعه خدمات ممتاز و برجسته‌ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. جهت برطرف کردن تمامی نقص‌ها و ایرادات در دستگاه خود شما می‌توانید از گروه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم

پرش تصویر تلویزیون ایکس ویژن

با به وجود آمدن این مشکل باید علت دقیق پرش تلویزیون بررسی شود. در اولین مرحله که باید چک شود لوازم متصل شده به تلویزیون ایکس ویژن که دچار مشکل نشده باشد. مرحله بعدی سیم‌های رابط بین تلویزیون سالم باشد. با چک کردن موارد قبلی در این حالت ایراد در پنل دستگاه و اتصالات داخلی آن خواهد بود. جهت برطرف کردن تمامی نقص‌ها و ایرادات در دستگاه خود شما می‌توانید از گروه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم کمک بخواهید.

 

سبب خرابی فلت در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

فلت‌ها از نوارهای ریزی تشکیل شده اند که در اطراف پنل تلویزیون پخش هستند. در کل پنل تلویزیون با استفاده از فلت‌ها تصویر را به صفحه‌نمایش انتقال می‌دهد. این فلت‌ها در اثر گرد خاک دچار نقص خواهند شد و همین‌طور با ورود مایعات سبب خرابی خواهند شد. لازم به ذکر است که علت‌ها قابل تعمیر نخواهند بود و در بیشتر مواقع باید تعویض شوند. البته تعداد فلت‌ها بستگی به نوع تلویزیون متغیر خواهد بود. جهت برطرف کردن تمامی نقص‌ها و ایرادات در دستگاه خود شما می‌توانید از گروه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم کمک بخواهید.

 تعمیرات تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن در خیابان امام قم

 سبب خرابی بک لایت در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

می‌توان اشاره داشت به بک لایت ها که نوارهای ال ای دی هستند که در پشت پنل قرارگرفته‌اند. بک لایت ها در کل عمر مفید آن‌ها شش هزار ساعت خواهد بود. همین‌طور عمر مفید بک لایت ها سه تا پنج سال است. بک لایت ها براثر مرور زمان می‌سوزند و از بین خواهند رفت. لازم به ذکر است که با تعویض کردن بک لایت ها تلویزیون شما بین سه تا پنج سال دیگر کار می‌کند. جهت برطرف کردن تمامی نقص‌ها و ایرادات در دستگاه خود شما می‌توانید از گروه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم کمک بخواهید.

 

 

سبب خرابی پاور در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

باید اشاره داشت که پاور تلویزیون وظیفه منتقل کردن جریان برق را به بقیه بخش‌های تلویزیون بر عهده داشته است. ممکن است پاور تلویزیون ایکس ویژن به دلیل نوسانات برق خود دچار آسیب‌دیدگی شود. درصورتی‌که تلویزیون شما روشن نشد، در این شرایط شما نیاز به تعمیر پاور تلویزیون ایکس ویژن خود داشت. جهت برطرف کردن تمامی نقص‌ها و ایرادات در دستگاه خود شما می‌توانید از گروه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم کمک بخواهید.

 

تلویزیون ایکس ویژن در حالت استندبای

درصورتی‌که تلویزیون ایکس ویژن از حالت استندبای بیدار نمی‌شود. در این شرایط باید دلایل آن را بررسی کنید.

مورد اول: باقی ماندن در حالت استندبای تلویزیون یکی از ایرادات نمایشگر تلویزیون است.

مورد دوم: بعد از خروج از این حالت، کاربر تصویر یا صدا را نمی‌بیند.

مورد سوم: اولین قسمتی که باید بررسی و تشخیص داده شود برد اصلی تلویزیون است.

مورد چهارم: بعد تعمیر کردن این قطعه شاهد باقی ماندن ایرادات تلویزیون در حالت استندبای خواهد بود.

تعمیرات ال ای دی ایکس ویژن در خیابان امام قم

 

قطع شدن تصویر در زمان پخش صدا در تلویزیون ایکس ویژن

هنگامی‌که تلویزیون ایکس ویژن در این حالت قرار گرفت باید فوراً نسبت به حل مشکل اقدام کنید. ایراد قطعی تصویر در تلویزیون ایکس ویژن ازجمله مشکلاتی خواهد بود که به‌طورمعمول رخ خواهد داد. البته در انواع تلویزیون‌ها و همین‌طور انواع مدل‌های تلویزیون ایکس ویژن که فاقد تضمین هستند، پدیدار خواهد شد. به‌طور مثال در تلویزیون‌های چهل‌وهفت اینچی ایکس ویژن که دو قطعه بانام LN در آن وجود داشته است. با داشتن این قطعه بیشتر شاهد بروز این مشکلات خواهد بود. می‌توان گفت که LN سبب به وجود آمدن پروتکت در برد تلویزیون ایکس ویژن شده است. این موضوع در آخر به قطع شدن تصویر منجر خواهد شد. جهت برطرف کردن تمامی نقص‌ها و ایرادات در دستگاه خود شما می‌توانید از گروه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم کمک بخواهید.

به‌هم‌ریختگی تصاویر تلویزیون ایکس ویژن

هنگامی‌که رنگ‌های صفحه‌نمایش تلویزیون ایکس ویژن به‌هم‌ریخته شود. در این حالت می‌توانید از مواردی که در متن زیر آمده برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن استفاده کنید. علت اصلی این مشکل با ضربه واردشده پنل و همچنین شکستن پیکسل‌های صفحه‌نمایش پنل ارتباط پیدا می‌کند. در این شرایط برای برطرف کردن مشکل فقط پنل را تعویض کنید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره داشت برد اصلی و برد تیکان خواهد بود. در این شرایط ممکن است رابط بین بردها و برد تیکان به پنل سوخته یا آسیب‌دیده خواهد شد. برای حل این مشکل باید تعویض این قطعات انجام شود. جهت برطرف کردن تمامی نقص‌ها و ایرادات در دستگاه خود شما می‌توانید از گروه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم کمک بخواهید.

 تعمیرکار مجاز تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم

خطوط افقی و عمودی در تلویزیون ایکس ویژن

هنگامی‌که خطوط افقی و عمودی بر روی تلویزیون ایکس ویژن پدیدار شد. در این شرایط مواردی که ذکرشده را برای تعمیر تلویزیون چک کنید. ممکن است این مشکل به‌صورت خطوط گوناگون به رنگ سیاه یا رنگی روی پنل تلویزیون نمایان شود. در کل این ایراد به دلیل نقص در پنل، فلت و همین‌طور در برد تلویزیون ایکس ویژن ایجادشده باشد. موارد دیگری که باید در نظر گرفته شود خطوط عمودی اکثراً در اثر فرسایش و آب خوردگی، خرابی فلت و همچنین یا COF به وجود آمده باشد. جهت برطرف کردن تمامی نقص‌ها و ایرادات در دستگاه خود شما می‌توانید از گروه نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در خیابان امام قم کمک بخواهید.

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها