نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم

این مجموعه با استفاده کردن از تجهیزات پیشرفته توسط تکنسین‌های ماهر انجام می‌شود. لازم به ذکر است که این گروه یکی از نمایندگی‌های مجاز درزمینه عیب‌یابی و تعمیرات انواع برند تلویزیون ازجمله برند ایکس ویژن بوده است. تعمیرات را بر اساس روش‌های روز و فنّاوری‌های پیشرفته اجرا می‌شود. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام ایرادات و معیوب بودن دستگاه خود می‌توانند از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم

خدمات این مجموعه

این مرکز یکی از مراکز پیشرفته و حرفه‌ای محسوب می‌شود. در کل این مجموعه درزمینه سرویس تلویزیون ایکس ویژن، عیب‌یابی در تلویزیون را انجام می‌دهد. همین‌طور این مجموعه تعمیر انواع تلویزیون‌ها را انجام خواهد داد. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام ایرادات و معیوب بودن دستگاه خود می‌توانند از تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم کمک بخواهید.

 تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم

مزایای استفاده از این مجموعه

اولین مزایا: برخورداری از خدمات حرفه‌ای با هزینه‌های شفاف و کاملاً منصفانه خواهد بود.

دومین مزایا: سرعت و کیفیت بالا در ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خواهد بود.

سومین مزایا: اعزام تکنسین‌های ماهر به محل بعد از ثبت درخواست کاربران انجام خواهد شد.

چهارمین مزایا: امکان بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای انجام خواهد شد. مانند عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون به‌صورت رایگان خواهد بود.

پنجمین مزایا: برخورداری از تضمین بلندمدت سه تا دوازده ماه خواهد بود.

ششمین مزایا: اطمینان داشتن از کیفیت تعمیرات و همچنین اصالت قطعات در هنگام نیاز به انجام مراحل تعویض خواهد بود.

کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام ایرادات و معیوب بودن دستگاه خود می‌توانند از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم کمک بخواهید.

 

پاور تلویزیون ایکس ویژن

در کل پاور تلویزیون وظیفه انتقال دادن جریان برق را به بقیه بخش‌های تلویزیون را بر عهده داشته است. منتها به علت نوسانات برق دچار آسیب‌دیدگی خواهد شد. درصورتی‌که تلویزیون شما روشن نشد، در این شرایط شما نیاز به تعمیر پاور تلویزیون ایکس ویژن خود را داشته‌اید. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام ایرادات و معیوب بودن دستگاه خود می‌توانند از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم کمک بخواهید.

 تعمیرکار مجاز تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم

صدا دارد تصویر نداشته در تلویزیون ایکس ویژن

درصورتی‌که تلویزیون ایکس ویژن شما دچار ایراد داشتن صدا ولی صدا نداشته شده است. در این شرایط این مشکل به دلیل نقص بک لایت سبب نمایان این ایراد خواهد شد. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام ایرادات و معیوب بودن دستگاه خود می‌توانند از نمایندگی ایکس ویژن در آزادگان قم کمک بخواهید.

مقاومت تلویزیون ایکس ویژن

شایان‌ذکر است که مقاومت‌ها در بیشتر موارد در برد پاور تلویزیون قرار دارند. این قطعه وظیفه کنترل جریان برق را به عهده داشته است. منتها در اثر نوسانات برقی دچار آسیب خواهد شد. درصورتی‌که تلویزیون شما روشن نمی‌شود و یا پاور شما تق‌تق می‌کند. در چنین شرایطی مقاومت‌های تلویزیون دچار آسیب‌دیدگی شده است. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام ایرادات و معیوب بودن دستگاه خود می‌توانند از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم کمک بخواهید.

دلیل تصویر هاله‌ای تاریک یا نقطه‌ای روشن در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

با به وجود آمدن هاله‌ای تاریک می‌تواند خرابی لامپ‌های پشت پنل یا بک لایت دلیلش باشد. در کل در بعضی از مدل‌ها این‌گونه بوده است و در برخی مدل‌ها بک لایت خراب می‌شود. این مشکل مانند نقطه‌ای روشن نمایان خواه شد. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام ایرادات و معیوب بودن دستگاه خود می‌توانند از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم کمک بخواهید.

 

علت خارج نشدن تلویزیون ایکس ویژن در حالت استندبای چیست؟

درصورتی‌که تلویزیون ایکس ویژن شما از حالت استندبای خارج نمی‌شود. در این حالت دلایل را بررسی کنید. می‌توان گفت که باقی ماندن در حالت استندبای تلویزیون ایکس ویژن یکی از مشکلات نمایشگر تلویزیون محسوب می‌شود. در بعضی از موارد حتی بعد از خروج از این حالت مصرف‌کننده تصویر یا صدا را مشاهده نخواهد کرد. در چنین شرایط قسمتی که باید در اولین مرحله بررسی و تشخیص داده شود برد اصلی تلویزیون خواهد بود. هنگامی‌که تعمیر این قطعه انجام می‌شود قطعاً شاهد ایراد باقی‌مانده در تلویزیون در حالت استندبای خواهید بود. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام ایرادات و معیوب بودن دستگاه خود می‌توانند از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم کمک بخواهید.

 تعمیرات ال ای دی ایکس ویژن در آزادگان قم

علت اینکه تلویزیون ایکس ویژن دیر روشن می‌شود چیست؟

درصورتی‌که تلویزیون ایکس ویژن دیر روشن می‌شود. در این شرایط پاور اولین قطعه‌ای است که باید از سلامت آن مطمئن شوید. لازم به ذکر است که اصلی‌ترین دلیل روشن نشدن تلویزیون پاور خواهد بود. عیب‌یابی و برطرف کردن عیب پاور توسط تکنسین‌های ماهر قطعاً این مشکل حل خواهد شد. شما می‌توانید با ریست کردن تلویزیون یا راه‌اندازی دوباره برای تغییر تنظیمات نمایشگر و رفع ایراد به وجود آمده باشد. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام ایرادات و معیوب بودن دستگاه خود می‌توانند از نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم کمک بخواهید.

خطوط افقی و عمودی تلویزیون ایکس ویژن

هنگامی‌که خطوط افقی و عمودی بر روی تلویزیون ایکس ویژن مشاهده کردید. در این حالت می‌توانید مواردی که در متن زیر آمده را برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود چک کنید:

اولین دلیل: ممکن است خطوط گوناگون به رنگ سیاه یا رنگی روی پنل تلویزیون ایکس ویژن مشاهده شود.

دومین دلیل: ممکن است انواع خطوط افقی به علت نقص پنل، فلت و برد تلویزیون به وجود آمده باشد.

سومین دلیل: خطوط عمودی اکثراً در اثر فرسایش آب، معیوب شدن فلت یا COF نمایان می‌شوند.

لکه‌های رنگی روی تلویزیون ایکس ویژن

هنگامی‌که لکه‌های رنگی روی تلویزیون ایکس ویژن نمایان می‌شود باید علت آن را چک کنید. در این شرایط با بررسی کردن بخش‌های ال سی دی و یا ار جی پی پیدا کنید. می‌توان اشاره داشت به اصلی‌ترین دلیل نمایان شدن لکه‌های رنگی روی نمایشگر، استفاده کردن طولانی‌مدت از تلویزیون خواهد بود. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام ایرادات و معیوب بودن دستگاه خود می‌توانند از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم کمک بخواهید.

 تعمیرات ال سی دی ایکس ویژن در آزادگان قم

کلام آخر

این مجموعه با داشتن تکنسین‌های ماهر و حرفه‌ای سخت‌ترین مشکلات در تلویزیون ایکس ویژن را برطرف کنند. در کل این نمایندگی با داشتن دستگاه‌های به‌روز و تکنسین‌های ماهر بهترین انتخاب برای تعمیر انواع تلویزیون‌ها خواهد بود. کاربران عزیز جهت برطرف کردن تمام ایرادات و معیوب بودن دستگاه خود می‌توانند از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آزادگان قم کمک بخواهید.

 

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها