نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم |09193056404-02536645610

  • 0

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم |09193056404-02536645610

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم

دلایل متداول که مشتریان ما برای تعمیر تلویزیون خود اقدام کرده‌اند. شامل مواردی می‌شود که در متن زیر به‌طور خلاصه ذکرشده است:

 اولین مورد: سیاه شدن قسمتی از تصویر در تلویزیون ایکس ویژن.

دومین مورد: چشمک زدن چراغ پاور به‌صورت ممتد در تلویزیون ایکس ویژن.

سومین مورد: نداشتن صدا در تلویزیون ایکس ویژن.

چهارمین مورد: روشن نشدن در تلویزیون ایکس ویژن.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم

مصرف‌کنندگان ممکن است با مواردی که در متن بالا بیان‌شده مواجه شوند. حتی ممکن است با مشکلات دیگری هم روبه‌رو شوند مانند:

مشکلاتی مانند: تلویزیون دچار آب‌خوردگی شده است.

مشکلاتی مانند: تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی‌شود.

مشکلاتی مانند: تلویزیون ایکس ویژن خاموش شده است.

مشکلاتی مانند: تلویزیون ایکس ویژن صدا دارد منتها تصویر نداشته است.

مشکلاتی مانند: ایراد سخت‌افزاری در تلویزیون ایکس ویژن.

مشکلاتی مانند: برد تلویزیون ایکس ویژن دچار ایرادشده است.

جهت برطرف کردن تمام ایرادات تلویزیون و همین‌طور رفع نقص در دستگاه خود می‌توانید از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم کمک بخواهید.

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم

این مجموعه جمعی از کارشناسان متبحر و تعمیرکاران حرفه‌ای در این زمینه تعمیرات داشته است. می‌توان گفت که این گروه قسمت‌های گوناگون تلویزیون ایکس ویژن را با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته عهده‌دار این مسئولیت شده‌اند. جهت ارائه دادن خدمات بهتر و همین‌طور باکیفیت برای مشتریان فراهم‌شده است. این مجموعه شامل تعمیراتی می‌شوند که در متن زیر بیان‌شده است، عبارت‌اند از:

اولین خدمات: تعمیر پرش تصویر در تلویزیون ایکس ویژن.

دومین خدمات: تعمیرات بک لایت در تلویزیون ایکس ویژن.

سومین خدمات: تعمیرات تلویزیون در نمایندگی.

چهارمین خدمات: تعمیرات آب‌خوردگی در تلویزیون ایکس ویژن.

پنجمین خدمات: تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در محل.

ششمین خدمات: تعمیر قطعات تلویزیون ایکس ویژن.

هفتمین خدمات: خرابی پاور سوپلای در تلویزیون ایکس ویژن.

هشتمین خدمات: تعمیرات برد در تلویزیون ایکس ویژن.

نهمین خدمات: تعمیرات پنل تلویزیون ایکس ویژن.

و موارد دیگر…

جهت برطرف کردن تمام ایرادات تلویزیون و همین‌طور رفع نقص در دستگاه خود می‌توانید از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم کمک بخواهید.

 تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم

در تلویزیون ایکس ویژن علت قطع شدن تصویر چیست؟

شایع‌ترین دلیل قطع شدن تصویر در تلویزیون می‌توان گفت که مشکل در برد و مدار بک لایت بوده است. همچنین در مواردی این ایراد به نقص فنی در قسمت T CON ارتباط پیدا خواهد کردم. تمامی قطعات تعویض شده در این مجموعه فقط با قطعات اصلی و ارجینال انجام خواهد شد. جهت برطرف کردن تمام ایرادات تلویزیون و همین‌طور رفع نقص در دستگاه خود می‌توانید از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم کمک بخواهید.

علت به‌هم‌ریختگی تصویر و پخش شدن رنگ در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

هنگامی‌که دستگاه شما دچار ایراداتی می‌شود. درصورتی‌که مشکل در کیفیت تصویر و رنگ‌ها مشاهده شد. در این مواقع تیم ما را جریان بگذارید. ایرادات تلویزیون شامل پخش شدن رنگ‌ها در زمان پخش تصویر به شکل رنگین‌کمانی و عدم نمایش رنگ قرمز رخ‌داده باشد. همچنین تصویر آبی و یا سبز، ایجاد خط یا خطوط افقی و عمودی بر روی تصویر شده باشد. می‌توان گفت که این مشکلات علت‌های مختلفی داشته باشد که نیاز است توسط کادر مجرب به‌صورت دقیق بررسی شود. در این شرایط بهتر است بدانید که مشکلات نام‌برده شده، بیشتر به علت مشکلات در قطعه منبع تغذیه، برد اینورتور تلویزیون خواهد بود. همین‌طور ایراد ممکن است در عملکرد بک لایت ها رخ‌داده باشد. جهت برطرف کردن تمام ایرادات تلویزیون و همین‌طور رفع نقص در دستگاه خود می‌توانید از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم کمک بخواهید.

 

 

علت قطعی صدا در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

صدای تلویزیون شما قطع می‌شود و هیچ صدایی از بلندگوها پخش نمی‌شود. در چنین شرایطی اولین مشکلی که باید در نظر گرفت، خرابی در کارکرد بلندگوهای تلویزیون ایکس ویژن خواهد بود. هنگامی‌که بلندگوهای تلویزیون ایکس ویژن سالم باشد، در مرحله بعدی باید مین برد تلویزیون موردبررسی کردن قرار بگیرد. گروه تخصصی ما می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن نقص‌های پیش‌آمده را به‌دقت بررسی کند. هنگامی‌که با گروه ما تماس می‌گیرید جهت ارائه خدمات تعمیرات مدل تلویزیون را ذکر کنید. با این کار کارشناس مجهزتر به محل اعزام خواهند شد و همین‌طور تعمیرات سریع‌تر شکل می‌گیرد. جهت برطرف کردن تمام ایرادات تلویزیون و همین‌طور رفع نقص در دستگاه خود می‌توانید از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم کمک بخواهید.

 

مشکلات رایج در ال ای دی در تلویزیون ایکس ویژن  

اولین مشکل: ممکن است بعد از مدتی تلویزیون خودبه‌خود خاموش شود. در این شرایط ممکن است بک لایت تلویزیون شما دچار نقص شده و نیاز به تعویض کردن قطعه خواهد بود.

دومین مشکل: تلویزیون روشن‌شده است ولی روی لوگو هنگ کرده است. در این شرایط نیاز به تعویض برد خواهد داشت. منتها در بعضی از موارد خاص قابل تعمیر خواهد بود.

سومین مشکل: روی تصویر تلویزیون خطوط افقی یا عمودی ظاهرشده است. در این شرایط پنل دستگاه شما دچار نقص شده است. باید در نظر داشته باشید که هزینه تعویض آن در اکثر موارد بالا خواهد بود.  این نقص توسط متخصصین ما قابل تعمیر خواهد بود

د چنین مواردهای به شما عزیزان کارشناسان توصیه می‌کنند. برای سرویس تلویزیون و تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن حتماً به مرکز معتبر مراجعه داشته باشید. جهت برطرف کردن تمام ایرادات تلویزیون و همین‌طور رفع نقص در دستگاه خود می‌توانید از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم کمک بخواهید.

 تعمیرات ال ای دی ایکس ویژن در مدرس قم

علت آب‌خوردگی تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

می‌توان گفت که به دلیل اسپری کردن مواد شوینده‌ها روی تلویزیون خواهد بود. با انجام دادن این کار اکثراً تلویزیون‌ها دچار خط‌های عمودی خواهند شد. در اصطلاح به آن آب خوردگی تلویزیون گفته می‌شود. در این‌چنین شرایطی ما مجبور به تعویض فلت های تلویزیون با دستگاه بندینک خواهیم شد. این مجموعه با داشتن تجهیزات به‌روز و پیشرفته در کارگاه هر نوع نقصی را تعمیر خواهند کرد. جهت برطرف کردن تمام ایرادات تلویزیون و همین‌طور رفع نقص در دستگاه خود می‌توانید از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم کمک بخواهید.

علت پرش تصویر در تلویزیون ایکس ویژن چیست؟

این مشکل پرش تلویزیون نیاز به بررسی دقیقی خواهد داشت. درصورتی‌که لوازم اتصال شده به تلویزیون دچار نقص و ایرادی نباشند. همین‌طور سیم‌های رابط بین آن‌ها سالم بوده باشد. در این حالت مشکل در پنل تلویزیون و اتصالات داخلی آن خواهد بود. جهت برطرف کردن تمام ایرادات تلویزیون و همین‌طور رفع نقص در دستگاه خود می‌توانید از نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مدرس قم کمک بخواهید.

مشاوره و تماس با ما

 


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها