تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شهید محلاتی قم |09193056404

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شهید محلاتی قم |09193056404

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شهید محلاتی قم

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شهید محلاتی قم

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن شهید محلاتی قم

تعمیرگاه مجاز تلویزیون ایکس ویژن شهید محلاتی قم

در چند سال اخیر شاهد برگزاری کمپین‌های بزرگی از برندهای مختلف به خصوص در فضای

مجازی هستیم. ایکس ویژن نیز به تازگی کمپینی را اجرایی کرده‌است. کمپین قاب ایکس

ویژن با جذب بازخورد میلیونها کاربر در فضای مجازی، توانسته است مشارکت افراد زیادی را

در فعالیت‌های BTLخود جلب کند. با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم تا پایان این

کمپین پر مخاطب، ایکس ویژن تا چه حد به اهداف مورد انتظارش خواهد رسید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شهید محلاتی قم

ایکس ویژن در کمپین اخیر خود هدف فروش محصول را دنبال نمی‌کند. این برند قصد دارد، در

کمپین اخیرش میزان آگاهی مخاطبان را نسبت به برند ایکس ویژن افزایش دهد. کمپین مورد

نظر 360 درجه بوده و در آن از تمامی رسانه‌های تبلیغاتی بهره برداری شده است. “کیفیت

را در این قاب ببینید” شعار این کمپین است که کلمه قاب در آن بسیار مهم و می‌توان گفت:

کانسپت اصلی کمپین براساس آن تعریف شده است. در واقع مخاطبان تصویر را در قاب

تلویزیون مشاهده می‌کنند. بنابراینقاب نقش مهمی در انتقال پیام کمپین بازی کرده و در

رسانه‌های مختلف به شکل‌های مختلف به مخاطبان نشان داده شده است. از طرفی

محصولات ایکس ویژن از کیفیت مناسبی برخوردارند. کیفیتی که در کنار قیمت مناسب برای

محصولات ایجاد ارزش کرده است. برهمین اساس بهترین کلمه‌ای که می‌توانست کنار قاب

قرار بگیرد، کیفیت بود. همچنین در این کمپین از تصویر محصولات استفاده چندانی نکرده‌ایم.

مخاطبان امروزی باهوش هستند و دیگر نشان دادن مستقیم محصول به آن‌ها کارساز نیست.

باید به شیوه‌ی هوشمندانه پیام را به آن‌ها منتقل کرد.

تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن شهید محلاتی قم

کمپین جدید ایکس ویژن با شعار ” چطور می‌بینی؟” که بر بیلبوردهای سراسر کشور نقش

بسته بود، شروع شد. البته در این مرحله به خاطر تصویر کریم انصاری فرد سفیر برند و قاب

معروف آبی رنگ ایکس ویژن برخی از مخاطبان سریعا متوجه پیام و ارتباط تبلیغ با برند شدند

که این موضوع نیز برایمان جالب بود. همراه با رسانه‌های محیطی، کمپین وارد فضای مجازی

شد وتعدادی از اینفلوئنسر به انتقال پیام مرحله اول کمک کردند. هر کدام از اینفلوئنسرها

گروه مخاطبان مجزایی را پوشش و با تهیه ویدیو شعار چطور می‌بینی؟ را بازنشر کردند.

مدتی بعد کمپین با شعار کیفیت را در این قاب ببینید، باز شد. در این مرحله نیز اینفلوئنسرها

کمپین را همراهی کردند. چنین عملکردی باعث شد که پیام رسانه‌های مختلف کمپین به

یکدیگر وصل شوند.

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شهید محلاتی قم

خدمات در محل با برآورد حدودی هزینه زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران تلویزیون ارائه می گردد.

 

 

تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها